• slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1

Klasa 1b zakończyła realizację innowacji pt. „Zabawy językiem angielskim” prowadzonej w ramach zajęć rozwijających zainteresowania językiem angielskim. Ćwiczenia i zabawy służyły utrwaleniu i pomagały w zapamiętaniu słów związanych z tematyką omawianych rozdziałów. Najpierw dzieci gromadziły i powtarzały słownictwo związane z tematem. Następnie, pracując w grupach, wykonywały rysunki na plakatach, tworząc tematyczne kolaże. Wszystkie były zaangażowane i umiały współpracować, a sporo z nich wykazało się wiedzą. Wypowiadając się na temat prac, stosowały ocenę koleżeńską i samoocenę. Na podsumowanie zebraliśmy się przed plakatami i w formie zabawy sprawdzaliśmy znajomość słownictwa. Zabawy językowe podobały się dzieciom i mamy nadzieję, że podniosą ich wiedzę, umiejętności i motywację oraz dadzą satysfakcję z nauki języka angielskiego.

 

W ramach projektu Erasmus+ uczniowie klasy 7a i 7b uczestniczyli w działaniach z zakresu doradztwa zawodowego pod hasłem „ Deficytowe zawody w Unii Europejskiej”. Głównym celem zajęć było zidentyfikowanie zawodów, na które obecnie występuje największe zapotrzebowanie, prognoza przyszłych potrzeb pracodawców, zapoznanie uczniów z aktualnymi trendami na europejskim rynku pracy oraz rozwijanie świadomości dotyczącej planowania własnej ścieżki zawodowej.

 

Uczniowie wyszukiwali informacje na temat:

  • Zawodów deficytowych w różnych krajach UE

Czytaj więcej...

18 czerwca  na zaproszenie klasy 3a naszą szkołę odwiedziła grupa 6-latków "Motylki" z Przedszkola Niepublicznego "Zaczarowany Ogród". Zajęcia odbyły się w EkoOgrodzie, starsi koledzy wzorowo zaopiekowali się przedszkolakami. W trakcie zajęć wspomagali ich we wszystkich czynnościach związanych z założeniem hodowli kwiatów. Dziękujemy za przybycie.

Co potrzebuje roślina? To zajecia w eko ogrodzie w których uczestniczyły dzieci z oddziału przedszkolnego. Była to okazja aby dowiedzieć się jakie są fazy rozwojowe roślin oraz co potrzebują aby rosnąć. Podczas zajęć wykorzystano książkę "To pestka. Czyli ogrodnictwo dla dzieci" która została kupiona z dotacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.