• slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1

Dziś (11.05) na godzinie wychowawczej w klasie 4a uczniowie otrzymali zadania na czytanie ze zrozumieniem. Pracowali poza salą lekcyjną - w dowolnej formie. Było mnóstwo śmiechu, dobrej zabawy, wzajemnej pomocy i rywalizacji. Okazało się, że czytanie ze zrozumieniem to dla nich "bułka z masłem".

Uczniowie z klas I-III wzięli udział w Konkursie Zuch, organizowanym przez Centrum Edukacji Szkolnej. 

Konkurs Zuch polega na samodzielnym rozwiązaniu przez uczniów testów z j. polskiego i matematyki, zróżnicowanych pod względem trudności w zależności od klasy. Konkurs rozwija wyobraźnię i myślenie twórcze, ale także sprawdza poziom wiedzy i umiejętności uczniów. Konkurs Zuch z języka angielskiego sprawdził znajomość słownictwa oraz podstawowych zwrotów.

 

Czytaj więcej...

W czwartek 05.05.2022r. klasa 1b z wychowawcą Jolantą Fabiszak wzięła udział w wycieczce edukacyjnej połączonej z warsztatami do gospodarstwa Juchowo Farm Sp. z o.o. w Juchowie. Wycieczka zorganizowana została na zlecenie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa przez firmę Robert Sajnaj – LUTUR, która została organizatorem szkolnych wycieczek edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych uczestniczących w „Programie dla szkół”, w którym uczestniczy również nasza szkoła. Organizator pokrył koszty całego przedsięwzięcia, jedynie z własnych środków uczniów został zapewniony im posiłek (bułka słodka z serem oraz mleko – wszystkie produkty pochodzące z farmy).

Czytaj więcej...

Uczniowie klasy 4a dziś (5.05) na lekcji matematyki otrzymali bojowe zadanie. Każdy dostał banknot 200zł oraz ulotkę z dyskontu. Zadanie polegało na wyszukaniu i znalezieniu pięciu różnych produktów wraz z cenami, które można kupić za określoną kwotę(pobrany banknot). Następnie należało wypisać ceny towarów w kolejności rosnącej, a na samym końcu obliczyć resztę jaką uczeń otrzymałby płacąc za zakupy otrzymanym banknotem. To były pierwsze zajęcia które mają być wprowadzeniem do działu: Ułamki dziesiętne.