• slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1

Uczniowie klas 3 na zajęciach z panią Kingą Domańską, mieli możliwość wykorzystać technikę Shadow painting-  malowanie cieni, aby odrysować cienie zwierząt, które znamy. Technika ta uczy koncentracji, współpracy( trzeba sobie pomagać przy świeceniu latarką i  nie tylko), a także jest kreatywną metodą, która ma zachęcić do nauki przez zabawę. Opisywaliśmy potem nasze  zwierzaki , korzystaliśmy ze słownictwa- This animal has got ( to zwierzę ma), It is big/ small/ great/ beautiful- oraz ćwiczyliśmy  użycie nowo poznanych słówek dotyczących części ciała: legs, claws, tail, wings itd.  Stworzyliśmy Galerię dziwolągów- które po odrysowaniu były naprawdę bardzo śmieszne.

 

14 marca uczniowie klasy 2c świętowali Międzynarodowy Dzień Matematyki. Przygotowali samodzielnie lub z pomocą rodziców różne zagadki, gry, zabawy i łamigłówki związane z tabliczką mnożenia. Wiele gier już poznali na wcześniejszych zajęciach edukacyjnych. Były to między innymi: memory, kółko i krzyżyk, Ja mam, kto ma?, łączenie w pary, bingo. "Mnożenie i dzielenie jest fajne!!!!" - to najlepsze podsumowanie dzisiejszego dnia.

 

Uczniowie klasy 2c w tym roku szkolnym realizowali ogólnopolski projekt matematyczny Uniwersytetu Dzieci pod nazwą "Matematyka. Kto w pracy liczy, mierzy i waży?". Jak przystało na studentów wypełniali indeksy zdobywając nowe umiejętności. Dzieci dowiedziały się, że matematyka jest przydatna w wielu zawodach i w codziennym życiu, np. w kuchni, w architekturze, w sporcie, w medycynie. Ostatnie zajęcia dotyczyły pracy serca i roli krwi w organizmie. Uczniowie mierzyli tętno, ciśnienie, słuchali pracy serca stetoskopem licząc uderzenia na minutę. Oglądali również model serca. Na zakończenie projektu drugoklasiści otrzymali pamiątkowe dyplomy.

Uczniowie z klas trzecich uczestniczący w dodatkowych zajęciach informatycznych poznali program do tworzenia chmur wyrazowych. Bawiąc się słowami wykonali prace związane z pokojem, przyjaźnią i rodziną. Najpierw w formie „burzy mózgów” wpisywali wyrazy kojarzące się z głównym tematem zajęć, następnie tworzyli chmurę i edytowali ją zmieniając czcionkę, układ wyrazów, kolor, tło. W galerii można obejrzeć efekty ich pracy.