• slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1

Klasa 2m zrealizowała zajęcia z projektu matematycznego Uniwersytetu Dzieci" : Jak analizować wyniki badań krwi" oraz programu zdrowotnego  "Akademia zdrowego ucznia" - serce jak pompa. Zajęcia przeplatane były zabawami walentynkowymi - serduszkowe zawody z tabliczki mnożenia, wypełnianie konturu serca elementami z mozaiki geometrycznej, słuchanie stetoskopem bicia serca, obdarowywanie walentynkami i słodkimi lizakowymi serduszkami. Zajęcia  pełne były życzliwości i radości. Dzieci zdobyły dodatkowe informacje dotyczące budowy, pracy i funkcji serca oraz krwi, poznały pracę laboranta oraz dowiedziały się czym jest norma w wynikach badań.

Na dzisiejszej lekcji z klasą 4a- stworzyliśmy wlepki- stickersy, czyli naklejki z poznanym słownictwem. Dzięki programowi Graffiti Generator- mogliśmy stworzyć indywidualne, kolorowe i tematyczne napisy-które po wydrukowaniu i zabezpieczeniu taśmą, można naklejać na zeszyty lub kiedy się uczymy na tablicę korkową w domu. Utrwalaliśmy słownictwo- związane z ubraniami, przymiotnikami oraz innymi słowami. Stwórz swoje wlepki- naucz się więcej i bądź projektantem użytkowego Graffiti!! Do it Yourself- DIY!

Myśl ekologicznie! Na ostatnich zajęciach z klasą 3 na języku angielskim uczniowie poznali słownictwo związane z ekologią!

The Earth in our hands- Ziemia w naszych rękach to nie tylko hasło, ale świadomość, że dzieci też odpowiadają za to co dzieje się na naszej planecie. Tworzyliśmy prace- które integrowały grupę i nawiązywały do tego przesłania.

Segregowaliśmy też śmieci- PLASTIC, PAPER czy GLASS mogą podlegać recyklingowi, a także oglądaliśmy ciekawe filmy jak możemy stworzyć skarbonkę czy stojak na długopisy z butelki plastikowej po napoju. Uczyliśmy się czym jest RE-USING- czyli ponowne użycie przedmiotu.

Wierzymy, że każdy czy to dorosły czy dziecko może wpłynąć na nasze środowisko.

We can do it together! Możemy to zrobić razem!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce. X