• slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1

Uczniowie naszej szkoły aktywnie włączają się w działalność dobroczynną na rzecz potrzebujących wsparcia i pomocy. Klasy: 7a i 4a wraz z rodzicami i wychowawcami włączyli się w akcję charytatywną dla Dominika i Borysa organizowaną przez Powiat Szczecinek. Cały listopad klasa 4a zbierała słodycze, a klasa 7a książki, które będą licytowane podczas turnieju siatkarskiego, dnia 4 grudnia w Szczecinku. Swoją postawą i zaangażowaniem  udowodnili, że nie jest im obojętny los bardzo chorych chłopców. Zebrane w ten sposób środki zostaną przeznaczone w całości dla dzieci, na ich rehabilitację, leczenie i zakup niezbędnego sprzętu oraz leków.

 

 

 

Aby tradycji stało się zadość, mimo trwającej pandemii w klasie 4a odbyły się wirtualne wróżby andrzejkowe. Jak przystało na Andrzejki  wróżyliśmy, wróżyliśmy, a przyszłość przepowiadaliśmy z butów. 

 

 

 

 

 W czwartek 25 listopada odbył się Konkurs Pieśni Patriotycznych.  Wzięły w nim udział klasy IV, V, VII. Pierwsze miejsce zajęła uczennica z klasy VII E Adrianna Kaczyńska – zaśpiewała piosenkę „Rozkwitały pąki białych róż”, II miejsce w duecie zajęły Zuzanna Chojnacka i Amelia Śmiechowska z klasy V S, III miejsce klasy V S i B oraz klasy IV S i B. Wszyscy artyści prezentowali wysoki poziom, dlatego przyznano pozostałym wykonawcom III miejsca. Gratulujemy wszystkim i zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnej edycji tego konkursu w przyszłym roku szkolnym. Nagrody oraz dyplomy ufundowała  pani Bożena Kania oraz Dyrekcja Lasów Państwowych w Gdańsku.

 

Dziś w 2m było wietrznie i aktywnie. Tematem lekcji był wiatr. Uczniowie wytwarzali wiatr i sprawdzali jego moc. Dowiedzieli się skąd się bierze, jaki jest, jakim przyrządem mierzymy prędkość i kierunek wiatru oraz  że  przyczynia się do wytwarzania zielonej energii. Przy okazji powtórzone zostały części mowy analizując jaki może być wiatr i co robi. Dzieci poznały skalę Beauforta - czyli jak określić siłę wiatru oraz jak zapisać jego prędkość w węzłach.