• slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1

Uczniowie podczas zajęć poprzez manipulowanie, tworzenie i zabawę poznawali podstawowe pojęcia geometryczne. Głównym celem zajęć było rozpoznawanie linii prostopadłych i równoległych. Do nauki wykorzystaliśmy płytki z klocków korbo, z których powstały geoplany. Dzieci z gumek recepturek tworzyły geometryczne wzory. Z pomocą linijki i ekierki powstały również kolorowe matematyczne obrazki złożone z linii prostopadłych i równoległych. Zajęciom towarzyszyła niesamowita aktywność i zaangażowanie wszystkich uczniów.

W dniach 25-26.01 uczniowie klas 8a,d,e podczas zajęć matematyki w ramach projektu Pomorze Zachodnie  zmagali się z zadaniami wymagającymi koncentracji uwagi, spostrzegawczości, pamięci oraz logicznego myślenia. Pracowali nie tylko indywidualnie, ale również w grupach i parach. Należało między innymi wykonac trójkąt równoboczny z kartki papieru albo zamienić miejscami żetony w dwóch kolorach.  Umożliwienie uczniom udziału w takiego typu ćwiczeniach matematycznych miało na celu pokazanie jasnej strony tej nauki...                                                         

W klasie 5a w ramach projektu "Ja w emocjach" uczniowie podczas lekcji wychowawczych mieli szansę poznać siebie, a przede wszystkim, swoje mocne strony. Uczniowie rozpoczęli pracę nad własną wartością od stworzenia skrzydeł – każdy miał za zadanie stworzyć kolorowe pióra, na których wypisywał swoje mocne strony.  Efekty pracy wywiesiliśmy na "ścianie mocy".  Mam nadzieję, że dzięki takim inicjatywom młodzi ludzie zaczną wierzyć w siebie i swoje umiejętności,