• slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1

Szczecineckie koło PTTK zainaugurowało swoją działalność w roku szkolnym 2024/25 w ramach projektu: "Szczecinek jakiego nie znamy". W niedzielę, 29 września odbył się Jesienny Rajd „Pieczony ziemniak” w któym wzięli udział uczniowie klasy: 5c, 6b oraz 7a pod opieką nauczycieli: J. Szczepańskiej, M. Kraszczyńskiej- Budnickiej oraz K. Stanisz. Celem rajdu było: propagowanie aktywnego wypoczynku i kwalifikowanej turystyki pieszej, popularyzacja wartości krajoznawczych gminy Szczecinek, dbanie o ekologię. Dołożyliśmy również swoją cegiełkę do zbiórki charytatywnej dla Powodzian.Trasa rajdu przebiegała od Lasku Klasztornego, Rezerwat Dęby Wilczkowskie, Świątki, do hali Ślusarnia przy jeziorze Trzesiecko - ok. 5km. Na zakończenie wędrówki piekliśmy kiełbaski, ziemniaki i braliśmy udział w różnych konkurencjach, dodajmy - z sukcesem. Z rajdu wróciliśmy szczęśliwi i pełni nowych wrażeń.

 

 

Tradycyjnie już z okazji Światowego Dnia bez Samochodu w Szczecinku (27.09)odbył się rajd rowerowy w którym udział wzięli uczniowie klas: 4c, 6s, 7a i 7c. pod opieką nauczycieli: A. Cybulskiej, J. Szczepańskiej, Sz. Ochockiego, O. Jankowskiej  oraz T. Jasnowskiego. Ideą rajdu jest promowanie ekologicznych form transportu. Start i meta w tym roku zlokalizowane były przy muszli koncertowej w parku. Uczestnicy na trasę dookoła jeziora Trzesiecka wystartowali w jednej kolumnie z zabezpieczeniem medycznym. Na miejscu działał serwis rowerowy JD Bikes, a uczestnicy rajdu brali udział w konkursach z nagrodami. Rajd zakończył się wspólnym, ciepłym posiłkiem w parku przed muszlą koncertową.

 

Na to pytanie próbowali znaleźć odpowiedź dzisiaj (26.09) uczniowie klasy 5c i 5d, którzy w tym tygodniu poznawali znaki rzymskie. W celu przećwiczenia ich zapisywania oraz odczytywania wykonali na lekcjach matematyki wiele zadań. Na kahoot i blooket również utrwalali nowe wiadomości o liczbach rzymskich. Podczas rywalizacji między nimi było dużo emocji i świetnej zabawy. Podsumowując mogę stwierdzić, że uczniowie bardzo dobrze poradzili sobie z nowym zagadnieniem.

Klasa 3a nawiązała współpracę z Centrum Edukacji Ekologicznej i Rewitalizacji Jezior. Uczniowie podczas wykładów dowiedzieli się czym jest Ekosystem w jeziorach.