• slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1

Walentynki to dzień miłości i przyjaźni. Dla uczniów naszej klasy 2c,  ten dzień stał się okazją do wspólnej zabawy i pokazania, jak dobrze i wesoło jest nam razem. Celem tego dnia było zachęcanie dzieci do okazywania uczuć innym osobom (kolegom, koleżankom, rodzicom, nauczycielom). Z tej okazji zrobiliśmy sobie wzajemnie Walentynki, ale również dla Rodziców.

Kreatywność uczniów jest cudowna. Czy można połączyć święto zakochanych z matematyką? Okazuję się, że można, bo „miłość jest jak matematyka – czasem mamy kłopot z jej zrozumieniem”. W środę  14 lutego uczniowie klas: 4c, 4d i 7c wykonywali wspólny Walentynkowy Math & Art Projekt. Powstały przecudne matematyczne serca. Mam nadzieję, że uczniowie przekonali się, że matematyka mimo wszystko nie jest nauką „bez serca”.