• slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1

Na samym środku nie zabrakło tzw. “żywych rzeźb”. Uczniowie, którzy wcielili się w te role, prezentowali różne rodzaje przemocy. Scenek było pięć i symbolizowały każdy rodzaj przemocy - wobec dziecka, dziecko jako świadek przemocy, przemoc rówieśnicza i cyberprzemoc, nasi uczniowie – Klaudia Witkowska, Katarzyna Cybowska i Nikola Szczepkowska z kl. III F -  przygotowali rzeźbę dotyczącą przemocy i znieczulicy wobec osób starszych, seniorów. Na ustach “żywych rzeźb” pojawiły się także plastry. Chodziło o to, aby “nic nie mówić”. Organizatorem całego przedsięwzięcia był Zespół Interdyscyplinarny ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie pod kierunkiem Pani Małgorzaty Kisiel. Za koordynację tańca integracyjnego „Belgijkę” odpowiadała  Alicja Berć i Joanna Wróblewska.