• slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1

Uczniowie klasy 2c szukali odpowiedzi na to pytanie wykorzystując wiadomości zdobyte podczas zajęć projektowych Uniwersytetu Dzieci. Poszukiwali matematyki w kuchni, w przepisach kulinarnych. Teraz już wiedzą, że zapis ½ to połowa, a ¼ to ćwiartka. Sprawdzili, że matematyka jest niezbędna w architekturze i projektowaniu ogrodu zoologicznego. Odkryli zasadę, wg której można przejść wszystkie ścieżki w Zoo i nie wracać się tą samą drogą. Budowali z klocków domy i mosty, tak by były solidne i odporne na warunki atmosferyczne. Matematykę znaleźli również w muzyce licząc takty i nuty. Na koniec zajęć stwierdzili, że matematyka jest potrzebna wszędzie i warto się jej uczyć. Brawo drugoklasiści.