• slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1

 

Dziś (4.11) uczniowie klas: 7a, 7d i 7e pisali nietypową  kartkówę – Każdy  uczeń dostał ode mnie kartkę z innym pytaniem ankietowym. Najpierw musieli jak najszybciej uzyskać od wszystkich kolegów odpowiedzi na pytanie ankietowe. Hałasu na początku kartkówki było co niemiara, uczniowie biegali po klasie, wymieniali się kartkami, wpisywali swoje odpowiedzi. Potem zapadła cisza, bo każdy uczeń pracował na swojej kartce. Dane trzeba było opracować,  podliczyć, zamienić na ułamek, zamienić na procent, wykonać diagram kwadratowy, słupkowy i kołowy. Na końcu kartkówki podpisali  oświadczenie, że jako ankieterzy, wywiązali się ze swojej pracy rzetelnie i że danych nie sfałszowali. Było to 45 minut wielkich emocji, ale przecież uczymy się odczytywać informacje z diagramów i potrafimy wyciągać mądre wnioski....