• slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1

  

 

Miło nam poinformować, że Szkoła Podstawowa nr 6 im. Zdobywców Wału Pomorskiego realizuje w okresie od 1.06.2023 r. Do 31.08.2024 r. projekt w programie Erasmus +. Projekt nosi tytuł „Europa na dobry start” i podczas 15 miesięcy jego trwania nauczyciele nieuczący języka angielskiego będą poznawać angielski, a nauczyciele uczący tego języka, będą poszerzać swój warsztat pracy o nowe metody nauczania. Zaangażowani nauczyciele pojadą na kursy za granicę, między innymi do Hiszpanii, Irlandii i na Maltę. Kursy pomogą nauczycielom w opracowaniu pedagogicznych innowacji, by wesprzeć uczniów w uczeniu się języka angielskiego.

Innowacja Pedagogiczna:

INNOWACJA PEDAGOGICZNA Z ZAKRESU EDUKACJI JĘZYKOWEJ W RAMACH PROJEKTU ERAZMUS +  „SCAN AND HAVE FUN” 

                             Pomysł metodyczny

 

W dniach 07.07-19.07.2024r. nauczyciel SP 6 Szymon Ochocki uczestniczył w dwutygodniowym kursie języka angielskiego zorganizowanym w St. Julians na Malcie w ramach programu Erasmus+. Celem udziału w szkoleniu było doskonalenie umiejętności komunikacyjnych w języku angielskim oraz otwarcie na nowe doświadczenia międzykulturowe. Program kursu obejmował 50 godzin dydaktycznych zajęć językowych. Szkoła była organizatorem wielu wycieczek, w których uczestniczył poznając historię i kulturę Malty. Udział w programie poprawił jego zdolności komunikacyjne w języku angielskim, pozwolił mu zrozumieć i docenić różnorodność kulturową. W grupie szkoleniowej byli uczestnicy z Japonii, Węgier, Czech, Martyniki i Francji.

Dwutygodniowy kurs języka angielskiego

 W dniach 21.06-06.07.2024r. nauczyciele naszej szkoły  Mariusz Jaroszyński i Lech Chwedczuk uczestniczyli w dwutygodniowym kursie języka angielskiego zorganizowanym w St. Julians na Malcie w ramach programu Erasmus+. Celem udziału w szkoleniu było doskonalenie umiejętności komunikacyjnych w języku angielskim oraz otwarcie na nowe doświadczenie międzykulturowe. Program kursu obejmował 50 godzin dydaktycznych zajęć językowych. Nauczyciele korzystali również z wielu organizowanych przez szkołę językową atrakcji, poznali historię i kulturę Malty. W grupie szkoleniowej byli kursanci z Japonii, Kolumbii, Brazylii i Turcji .

Warszaty metodyczne Erasmus+

W dniach 8-14 lipca 2024r. angliści z naszej szkoły(p. Emilia Komicz, p. Magdalena Kraszczyńska- Budnicka oraz p. Oxana Myc- Łęczycka) uczestniczyli w międzynarodowych warsztatach metodycznych "Game Based Learning" w Splicie ( Chorwacja)w ramach projektu Erasmus+. Program t en wspiera szkolenia pracowników szkół i przedszkoli. Nasi nauczyciele zdobyli wiedzę praktyczną, wymienili się doświadczeniami  edukacyjnymi  oraz poznali zwyczaje i tradycje panujące w Chorwacji. Zdobyte doświadczenie i wiedzę nasi nauczyciele wykorzystają w swojej pracy z uczniami.

 

Pierwszy kurs językowy 2023/2024

W dniach 15.01-26.01.2024r. grupa nauczycieli ze Szczecinka, w tym nauczycielki nasze szkoły, Jolanta Fabiszak, Renata Masznicz i Agnieszka Sroka, uczestniczyła w ramach programu Erasmus+ w dwutygodniowym kursie językowym w Granadzie w Hiszpanii. Celem udziału w szkoleniu było podniesienie umiejętności posługiwania się językiem angielskim, otwarcie na doświadczenie międzykulturowe i zmotywowanie się do wprowadzenia innowacyjnych metod nauczania.

Program kursu obejmował nie tylko zajęcia w sali lekcyjnej, ale również poza nią. W trakcie tzw. programu kulturowego grupa uczestnicząca w kursie przeszła krótki kurs historii Hiszpanii, w tym Andaluzji i Granady; wzięła udział w warsztatach i pokazie flamenco; zapoznała się z lokalnymi tradycjami kulinarnymi i stylem życia. Uczestnictwo w różnorodnych zajęciach było doskonałą okazją do przełamywania bariery językowej w kontaktach interpersonalnych, praktycznego wykorzystania słownictwa i gramatyki, do wymiany doświadczeń zawodowych, a przede wszystkim do zrozumienia zjawiska różnorodności kulturowej w różnych jego aspektach. Szczególną wartością kursu było zapoznanie uczestników z hiszpańskim systemem edukacyjnym i wizyta w szkole podstawowej CEIP Jose Hurtado. W czasie wizyty dyrektor szkoły oprowadził nauczycieli po placówce, zaprezentował autorskie metody nauczania matematyki i poprowadził rozmowę na temat możliwości współpracy uczniów i nauczycieli w programie Erasmus+.

Kurs językowy w Granadzie dzięki bogatemu programowi okazał się być niezwykle cennym doświadczeniem. Umożliwił nauczycielom rozwój kompetencji językowych i zainicjował zmianę w podejściu do nauczania. Przyczynił się do zwiększenia poczucia pewności siebie u uczestników, którzy po raz pierwszy mogli wykorzystać język angielski do praktycznej komunikacji. Udział w projekcie uświadomił im, na czym polega organizacja mobilności w ramach programu Erasmus+, jakie przynosi korzyści osobiste oraz zawodowe i jak duże ma znaczenie w nawiązywaniu relacji z nauczycielami z innych krajów UE.

 
Innowacja pedagogiczna "Angielski wokół nas" 
 

Innowacja pedagogiczna jest efektem wyjazdu na kurs językowy do Granady w Hiszpanii i ma na celu rozbudzenie zainteresowań językiem angielskim wśród najmłodszych uczniów naszej szkoły.

 
 
 

INNOWACJA PEDAGOGICZNA "ANGIELSKI WOKÓŁ NAS" - MODUŁ PIERWSZY

 

Klasy 3b i 3c zrealizowały pierwszy moduł innowacji pedagogicznej w ramach projektu Erasmus Plus pt. „Angielski wokół nas”. Uczniowie w salach lekcyjnych gromadzili słownictwo wokół tematu „Nadchodzi wiosna”. Wykorzystując Internet, słowniki języka angielskiego, karty obrazkowe i wyrazowe wykonywali samodzielnie obrazki ilustrujące zgromadzone wyrazy oraz odpowiednie napisy. Następnie umieścili swoje prace na tablicy moderacyjnej, tworząc tematyczny kolaż, który został zaprezentowany na holu szkoły. Podsumowaniem pierwszego modułu było spotkanie obu klas przed wspólnie wykonaną pracą. Uczniowie podczas zabaw, rozwiązywania zagadek i łamigłówek wykazali się znakomitą znajomością nowego słownictwa. Praca projektowa wzbudziła również zainteresowanie pozostałych uczniów szkoły, którzy obcując codziennie z obrazkowo-wyrazowym słowniczkiem wzbogacali swoje słownictwo w języku angielskim.

 

INNOWACJA PEDAGOGICZNA "ANGIELSKI WOKÓŁ NAS" – MODUŁ DRUGI

 

 

EARTH DAY - to hasło drugiego modułu innowacji pedagogicznej Erasmus+ „Angielski wokół nas”. Uczniowie z klas 3b i 3c gromadzili tym razem słownictwo związane z Dniem Ziemi. Efektem ich pracy jest notatka graficzna, która zaprezentowana na holu szkoły, zachęca pozostałych uczniów do wzbogacania słownictwa w języku angielskim.

 

 

INNOWACJA PEDAGOGICZNA "ANGIELSKI WOKÓŁ NAS" – MODUŁ TRZECI

 

Uczniowie klasy 3b i 3c zrealizowali kolejny moduł innowacji pedagogicznej Erasmus +. Gromadzili słownictwo w języku angielskim wokół tematu „Moja rodzina – mój dom”. Przygotowując notatkę graficzną nazywali członków rodziny oraz pomieszczenia w domu i najważniejsze sprzęty.

 

 

Uczniowie klasy 3b i 3c zrealizowali ostatni moduł innowacji Erasmus+. Tym razem gromadzili słownictwo związane z wakacjami i latem. Wykonywali w grupach notatki graficzne. Dzisiejsze zajęcia były zarazem zakończeniem i podsumowaniem innowacji. Brawo dla trzecioklasistów za chęć podnoszenia kompetencji językowych

 

Realizacja innowacji pedagogicznej w klasie 4 a,b,c i d w ramach projektu Erasmus Plus  - „Kodowanie i Angielski: Dwujęzyczna Przygoda z Kodable”

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

Innowacja Erasmus+

INNOWACJA PEDAGOGICZNA "ANGIELSKI WOKÓŁ NAS" – MODUŁ DRUGI

Dnia 01.02.2023 w naszej szkole gościliśmy #MobilneLaboratoriaPrzyszłości. W czasie warsztatów uczniom zostały przybliżone tajniki  oraz zasady działania drukarki 3D i długopisów 3D. W goglach ClassVR uczniowie podziwiali spektakularne widoki. Spotkali się w wirtualnej rzeczywistości z kosmonautami, niedźwiedziem polarnym, jak również prześledzili drogę przez Wielki Mur Chiński widziany z kosmosu.

Mobilne Laboratoria Przyszłości realizowane są przy wsparciu Instytutu Badań Edukacyjnych, Ośrodka Rozwoju Edukacji oraz Centrum GovTech. Ich celem jest wsparcie wszystkich szkół podstawowych w budowaniu wśród uczniów kompetencji przyszłości z tzw. kierunków STEAM - nauka, technologia, inżynieria, sztuka oraz matematyka. 

 

1.  Raport o stanie zapewnienia dostępności.

2. Raport z analizy dostosowania szkoły.

3. Tekst łatwy do czytania.

ul. Armii Krajowej 29

ul. Kopernika 18

4. Czytnik ekranu:

NVDA -  czytnik ekranu dla systemu Microsoft Windows. Jest rozwijany przez organizację NV Access we współpracy z globalną społecznością użytkowników. Program dzięki wbudowanej obsłudze syntezy mowy oraz brajla, pozwala osobom niewidomym i niedowidzącym korzystać z komputera pracującego w oparciu o systemy operacyjne Windows bez konieczności ponoszenia większych kosztów niż te, które ponoszą osoby widzące. Czytnik ekranu NVDA dostępny jest za darmo, link: https://www.nvda.pl/pobierz 

 

 

  

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 6 w Szczecinku zaprasza do składania ofert cenowych na wykonanie remontu dachu w budynku Szkoły przy  ul. Kopernika 18.

1.       Zapytanie ofertowe – remont dachu

2.       Przedmiar robót – remont pokrycia dachowego SP6

  3.          Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

P.o. dyrektor Szkoły Podstawowej nr 6 w Szczecinku zaprasza do składania ofert cenowych na wykonanie instalacji wodociągowej w budynku Szkoły przy  ul. Kopernika 18.

Załączniki:

1.       Zapytanie ofertowe – instalacja wodociągowa

2.       IS Opis inst wodociągowej

3.       S-1 plan sytuacyjny

4.       S-2 Inst wodociągowa

5.       S-3 i S-4 Inst wodociągowa

6.       S-5 Inst wodociągowa

7.       SP 6 Przedmiar robót inst wodociągowa

8.  Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

P.o. dyrektor Szkoły Podstawowej nr 6 w Szczecinku zaprasza do składania ofert cenowych na wykonanie instalacji wodociągowej w budynku Szkoły przy ul. Kopernika 18.

Załączniki:

1.       Zapytanie ofertowe – instalacja wodociągowa

2.       IS Opis inst wodociągowej

3.       S-1 plan sytuacyjny

4.       S-2 Inst wodociągowa

5.       S-3 i S-4 Inst wodociągowa

6.       S-5 Inst wodociągowa

7.       SP 6 Przedmiar robót inst wodociągowa

8.        Unieważnienie postępowania

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 6 w Szczecinku zaprasza do składania ofert na wykonanie projektu instalacji wodociągowej w budynku szkoły przy ulicy Kopernika 18.

Zapytanie ofertowe

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.

 

ZAPYTANIA OFERTOWE NA WYNAJEM POMIESZCZEŃ KUCHNI W CELU PROWADZENIA ŻYWIENIA ZBIOROWEGO W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH:

1.      Zapytanie ofertowe

2.      Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy 

3.      Załącznik nr 2 - Wzór umowy najmu

4.      Załącznik nr 3 - Wzór umowy świadczenia usług przygotowywania i wydawania posiłków

 

Zapytania ofertowe dotyczące złożenia oferty na dostarczenie sprzętu w ramach programu "LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI"

Dokumenty przetargowe:

Ogłoszenie

Zapytanie nr 1 Druk 3D i audiovideo z akcesoriami

Zapytanie nr 2 Specjalistyczne urządzenia i narzędzia, materiały edukacyjne, w tym  z zakresu robotyki i mikroelektroniki

Zapytanie nr 3 Wyposażenie stanowisk pracy narzędziowej, technicznej w szkole

Zalączniki do oferty

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA REMONT SALI LEKCYJNEJ I ŁAZIENEK W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 6 W SZCZECINKU

Zapytanie ofertowe - załącznik

 

 

 

 

TERMIN GŁÓWNY:

 - 13 maja 2025 r. (wtorek) - j. polski, godz. 9.00

 - 14 maja 2025 r. (środa) - matematyka, godz. 9.00

 - 15 maja 2025 r. (czwartek) - j. obcy nowożytny,        godz. 9.00

TERMIN DODATKOWY:

 - 10 czerwca 2025 r. (poniedziałek) - j. polski,         godz. 9.00

 - 11 czerwca 2025 r. (wtorek) - matematyka, godz. 9.00

 - 12 czerwca 2025 r. (środa) - j. obcy nowożytny,  godz. 9.00

Termin ogłaszania wyników egzaminu ósmoklasisty – 4 lipca 2025 r.

Termin wydania zdającym zaświadczeń oraz informacji – 4 lipca 2025 r.

Wszelkie informacje dotyczące egzaminu ósmoklasisty dostępne pod linkiem: https://cke.gov.pl/egzamin-osmoklasisty/

Procedury i wytyczne odnośnie egzaminu ósmoklasisty 2024