• slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • Slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1
  • slider1

W piątek 27 listopada klasa 2d zwiedzała w Koszalinie fabrykę pluszowych zabawek i fabrykę bombek choinkowych. Uczniowie dowiedzieli się dużo ciekawych informacji związanych z produkcją zabawek i bombek. Samodzielnie malowały bombki, które powieszą na klasowej choince. Było naprwdę super!

Klasa Vb pod kierunkiem nauczyciela języka polskiego pani Bożeny Binkiewicz przygotowała inscenizację warszawskiej legendy o Bazyliszku. Aby ich przekaz stał się bardziej interesujący, młodzi adepci sztuki aktorskiej, zadbali nie tylko o piękny przekaz słowa mówionego, ale samodzielnie przygotowali potrzebne kostiumy, zadbali również o potrzebne rekwizyty. 25 listopada pokazali swoje przedstawienie uczniom klas I-II i oddziału ,,0”. Przygotowane przez nich przedstawienie spotkało się z bardzo życzliwym przyjęciem młodych widzów.

20 listopada obchodziliśmy Ogólnopolski Dzień Praw Dziecka. Warto przypomnieć, iż szczególną rolą Polski było uchwalenie Konwencji, która brała udział w tworzeniu światowego systemu ochrony praw dziecka. Z tej okazji Samorząd Uczniowski działający w nasze szkole wraz ze szkolnym rzecznikiem praw dziecka p. Agnieszką Sroką postanowili uczcić ten dzień w szczególny sposób. Przygotowaliśmy prezentację multimedialną dla wszystkich uczniów naszej szkoły, która dotyczyła praw dziecka. Następnie przedstawiciele SU podczas godzin wychowawczych przygotowali projekty klasowe, które następnie zostały zaprezentowane na holu głównym naszej szkoły. W piątek, tj. 20 listopada, uczniowie uczestniczyli w szkolnym happeningu, podczas którego kwestowali swoje prawa.

19 listopada w naszej szkole odbył się szkolny etap konkursu ,,Mistrz pięknego czytania”. Celem konkursu było kształcenie umiejętności pięknego czytania oraz wzbogacanie zasobu słownictwa uczniów. Możliwość prezentacji własnych umiejętności mieli uczniowie klas IV – VI. Zadaniem uczniów było przygotowanie fragmentu prozy z podanej wcześniej bibliografii. Ocenie podlegały między innymi: poprawność, wyrazistość i płynność czytania, interpretacja tekstu oraz ogólne wrażenia.

Czytaj więcej...